Kun brändi on vahva
Tätä samaa harrastaa myös Lapin Kulta ja mielestäni onnistuneesti. Tarvitaan toki vahva brändi, mutta myös luottoa itseensä.
Mitä jos brändi ei olekaan niin tunnettu; onnistuisiko sama silti teaser-muodossa, vai meneekö idea pieleen?
6 kommenttia:
Tuotemerkin tunnettuus on lienee se, mitä ajat brändin vahvuudella.
Brändin vahvuus on pikemminkin suurta haluttavuutta.
Joo, just noin. Termipoliisi iskee. ;)
En mie muuten. Brändi on vaan niin arsesta. Maailma olisi vähintäänkin yhtä onnellinen kuin nykyään - ellei jopa onnellisempi - ilman brändi-termiä.
Hei, mitä tapahtuisi mediaseksikkyydelle ilman brändiä? Ja niin, tervetuloa takaisin lomalta! Nice to have you back.
Toinen turhatermi. Julkaisukynnyksen ylittävä tai kiinnostava riittää ihan mainiosti.
Ai niin, brändihän meinaa myös pahaa, ahnetta, sortavaa ja itsekästä möykkyä.
Tullapa jauhelihaa joka on jauhelihaa eikä Atria jauhelihaa. Kevyt jauheliha on karseaa kusetusta. Se on yleensä nauta- ja paistijauhelihojen viekussa. Mutta hei, se on sikanautaa.
Niinhän se on, että termeillä brassailu kuuluu mainosalalle. Ei siitä pääse mihinkään?
Itselleni on toki tärkeintä se, että hommat tulee tehtyä ja tavoitteet saavutettua. Mutta jos se vaatii läjäpäin jargonia, niin se on vain nieltävä. Ainakin uran tässä vaiheessa.
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu