tiistaina, joulukuuta 05, 2006

Nipple Knowledge.

Sanotaan, että copywriterin tärkein työkalu on laaja yleissivistys. Pitää ymmärtää mitä maailmassa tapahtuu ja miksi. Tämä väittämä pitää mielestäni vain osin paikkansa.

Copywriterin tärkein työkalu on nippelitieto, yleissivistyksen hienojakoinen alalaji. Nippelitiedolla saadaan nimittäin mainonnasta mielenkiintoista, sillä luodaan kerma kakun päälle.

Onko väittämässä mitään järkeä?

3 kommenttia:

2:08 ip. , Blogger oopa kirjoitti...

Kyllähän noi parhaat kopyt taitaa olla melkoisia besserwissereitä. Huumoria on niin montaa eri lajia. Ehkä kopyt ovat lukeneet mm. Freudin käsityksiä huumorista.

 
11:03 ip. , Blogger anssi kirjoitti...

Kyllä tässä totuuden jäljillä ollaan. Pelkällä nippelitiedolla ei pärjää, mutta pelkällä yleissivistyksellä ehkä niukin naukin.

 
11:13 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Laaja yleissivistys antaa pohjan, nipple knowledge erottaa jyvät akanoista.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu