Lose-Lose
Alakerran pitseria on alkanut pakkaamaan pitsansa mainoslaatikoihin. Sellaisiin sinisiin, ihan nätteihin sinänsä, joissa kantta ja pohjaa komistaa Garnierin shampoopullo.Luovaa, uutta mediaa, hyvä. Mutta kuinka relevanttia on lykätä shampoopullon kuva pitsalaatikkoon a) mainostajan ja b) pitsakauppiaan näkökulmasta? Mainostaja on ehkä keksinyt kuningasidean, että pitsahan on rasvaista --> meidän tökötti pesaisee rasvan pois. Pitsakauppias taasen, ilmaisten pitsalaatikoitten lisäksi, ei saa - noh - mitään. Ko. laatikko ei nimittäin anna minkäänlaista mielikuvaa itse pakatusta tuotteesta, joten tässä ollaan nyt vähän lose-lose -tilanteessa.
Jos, mainostettavalla tuotteella olisi oikea yhteys pakattuun tuotteeseen, niin silloin tässä olisi jotakin järkeä. Vaikkapa Colaa, sen idean pystyisi jopa O. Hokkanen nielemään.
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu