perjantaina, joulukuuta 15, 2006

Ilmiö Hokkanen

Kun ei pysty niin ei pysty. Mikkeliläinen Olli Hokkanen nousi kansan tietoisuuteen Maikkarin Ennätystehdas viihdespektaakelin avulla / takia. Youtubessa pyörivää klippiä on katsottu jo lähes 230 000 kertaa, verkkokaupoissa myydään Ei pysty -tuotteita T-paidoista kasseihin.

Herra Hokkasen ympärillä vellova uusmediapeli on aallon harjalla. Vaikka tämä onkin aiheuttanut Cola-Ollille negatiivistakin huomiota häirikkösoittojen ja nettikuseskelun muodossa, niin tässä on upea osoitus nykymedioiden valtavasta voimasta. Eipä oltaisi samanlaiseen ylletty 10 vuotta sitten, korkeintaan mikkeliläinen paikallistoimittaja olisi asiasta saattanut oman satiirinsa raapustaa.



Kuva Lähiökakara Webstoresta.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu