keskiviikkona, huhtikuuta 11, 2007

CRM 101

Mukailtu ote erään koirakoulufirman vastauksesta uteluuni pidetäänkö maanantaina (toisena pääsiäsipäivänä) koirakoulun harjoitusta:

Kuten viime maanantaina jo mainitsin, harjoitus pidetään normaalisti.

Tämän perässä muutama väkinäinen hymiö. Miksi, oi miksi asiakkaalle vastataan näin? Suoranaista vittuilua rivien välissä, hymiöllä yritetään keventää tunnelmaa. Yksinkertaiseen kysymykseen kun olisi riittänyt yksinkertainen vastaus tyyliin: Kyllä, pidetään normaalisti. Tervetuloa!

Turhautuminen on ymmärrettävää, sen näyttäminen maksavalle yleisölle ei ole.

Ei se niin vaikeaa ole, eihän?

2 kommenttia:

2:53 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Jos kyseessä on firma, vittuilu ei ole hyväksyttävää.

Jos kyseessä on joku vapaaehtoinen, joka harrastuksekseen käy opettamassa muita omalla ajallaan, turhautuminen on hyväksyttävämpää.

 
3:56 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Kyseessä firma, siksi oma reaktioni.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu