perjantaina, maaliskuuta 23, 2007

SEK kouluttaa

Hatunnosto SEKille, ovat päättäneet kouluttaa kuusi nuorta projektijohtajan tehtäviin. Tulevaisuutta ajatellen. Hienoa nähdä tätä tapahtuvan myös mainosmaailmassa. Tämä ei ole ainoa tie, mutta tätä kautta saavutettu etu on taattu - niin kauan kuin rekrytoidut myös pysyvät talossa eivätkä karkaa kilpailijoiden leipiin.

Investointia tämä on, selväähän se. Monessa kahvipöydässä keskustellaan tasan varmasti, että vastaavaa pitäisi järjestää. Mutta SEK tuntuu olevan tällä haavaa ainoa kansallinen toimija, joka myös toteuttaa kahvipuheensa. Ja muuttaa sen ajan myötä kassavirraksi osaavien ja ennen kaikkea firmaan sitoutuneiden tekijöiden kanssa.

Ja tsemppiä ystävälleni A. Söderholmille. SEK haki sosiaalisuutta, näkemystä markkinoinnista, tervettä kaupallista ajattelua ja bisneshakuisuutta. Napakymppi-rekry.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu