perjantaina, maaliskuuta 23, 2007

Kultahöyhen

www.marmai.fi 23.3.2007

"Total Managementin toimitusjohtaja Risto Poutiainen sai Kultasulka-palkinnon kirjastaan "101 kysymystä ja vastausta Google-markkinoinnista" (Talentum 2006).

Tuomariston mielestä Poutiaisen kirja avaa ajankohtaisen ja uuden alueen helppolukuisella tavalla kiinnittäen erityistä huomiota käytettyjen markkinointipanosten tehoon ja tuloksellisuuteen.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL jakaa sulkapalkintoja vuosittain parhaiten markkinointia ja sen tuloksellisuutta edistäville kirjoituksille tai muille julkisille esityksille.

Hopeasulka-palkintoja jaettiin kolme. Mediatoimisto Dagmarin luovat suunnittelijat saivat sulan blogistaan, jossa esitellään mainoskeissejä kuvin ja sanoin. Mainostoimisto MBE:n tiimi Timo Taulo ja Pekka Hamberg pokkasivat palkinnon humoristisesta "Identiteettiprosessimiehet"-dvd:stä. Kolmas hopeasulka meni jälleen Dagmariin, tiimille Mari Riipinen, Teija Soininen ja Pirkka Aunola toimiston omassa lehdessä julkaistusta "Mihin media ja markkinointi ovat menossa?" -artikkelista.

Kilpailun tuomariston puheenjohtajana toimi Iltalehden toimituspäällikkö Reijo Ruokanen ja muina jäseninä markkinoinnin toimittaja Pekka Virolainen ja MTL:n toimitusjohtaja Markus Leikola."

-------------

Olin projektissa haamukirjoittajan roolissa, joten voinko sanoa voittaneeni Kultahöyhenen?

2 kommenttia:

1:13 ip. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olet ansainnut kyllä itsellesi ihan kokonaisen Kultasulka 2007 -palkinnon tärkeänä osana kirjoittaja- ja tuotantotiimiä. Täten luovutan siitä sinulle kunnian ja ISON kiitoksen.

 
1:27 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Heh, kiitos Risto! :) Koskas otetaan uusiksi?

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu