maanantaina, syyskuuta 25, 2006

Soundeja ja Bollya

Ads of the World ei taaskaan jätä kylmäksi. Nimittäin yksi parhaista näkemistäni printtikamppiksista on nähnyt päivänvalon, kts. kuvat alla. En muuten ole ikinä kuunnellut yhtään äänikirjaa, joten ehkäpä tämä saa korvani kääntymään kohti äänikustantajia.

Bollywoodia hehkutetaan uusimmassa Mollywoodissa. Siellä mm. herra Parkkinen ulkoistaisi tuotannolliset työt oikopäätä halvempiin maihin. Ihmettelen kovasti tämän tyylisiä kommentteja, samoin kuin edellisessä postauksessani ihmettelin herra Paltemaan lausahduksia suomalaisen mainonnan tilasta ja etenkin sen tulevaisuudesta.

Kritiikkiä pitää olla, tottakai. Mutta samalla pitäisi olla kusematta omaan pesäänsä ja pitää yhtä. Sen verran vähän meitä mainostyöläisiä tässä maassa on. Mainonnan tekijän pitäisi osata mainostaa (ja suojella) myös omaa alaansa, eikä kertoa siitä, että parin mantereen takana homma on paljon halvempaa. Tai ainakin jätetään se kailotus nurkkapöytään.

Siilipuolustus kunniaan.


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu