tiistaina, kesäkuuta 20, 2006

Kauppatorin kuhinaa

Olipa virkistävä kokemus istahtaa Turun Kauppatorin laidalle iltapäiväoluelle ja tiirailla kanssaihmisten käyskentelyä auringossa. Sattuipa siinä muutama markkinointiviestikin silmääni, niistä seuraavaksi lyhyt katsaus:

Veikkauksen uusi ulkomainos on aivan mahtava. Copy "Viikko kaupan päälle" ja kesäinen kuva siitä kaupasta ja jättiläiskirjaimista, joita siis asetellaan sen kaupan päälle. Jatkaa johdonmukaisesti Veikkauksen hyväksihavaittua linjaa. Samaa kesälinjaa myös Alkon lonkero-mainoksessa, virkistävää. Kauppatorin suutari saa erityismaininnan komeasta kyltistään, joka viestii vanhasta hyvästä ajasta.

Suunnataanpa katse ylös katoille. Siellä liehuu Veritaksen virttynyt harmahtava lippu, ei hyvä. Pieni asia, iso vaikutus. Triumph lupaa kruunata kauneutenne; on sitä luvannut jo pidemmän aikaa. Toimii. Aiemmin mainitsemani Lapin Kullan bussikatoskampanja, missä "Lapin Kulta" on korvattu "Onhan Olutta" -sloganilla on yksinkertaisuudessaan kaunista. Brändin on oltava kunnossa jotta tämän kaltaiseen on järkeä lähteä. Nyt on.

Nivean sutjakat naikkoset ovat toki kaunista katseltavaa, mutta eivät he ole ikinä mitään selluliittirasvaa kaivanneet. Doven vastaus tavis-naisilla toimii paremmin sellusodassa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu