Kauppias
K-kaupan "Koolla on väliä" -ulkomainokset yhdistävät uudella tavalla kaupan ja tuotteen. Jättis-tuutillehan slogan on luonnollinen, samoin kuin K-ryhmälle - tosin eri merkityksessä. Hyvin keksitty. Ja nyt on muuten hienoa nähdä K-ryhmän nostavan kauppiaan roolia näkyvämmälle paikalle myös mainonnassaan. Sehän on kuitenkin loppujen lopuksi Koon liiketoiminnan kantava voima ja kilpailuvaltti S-ryhmän nujertamiseksi, jotta pääsisivät takaisin paalupaikalle.Lapin Kullan ulkomainonta toimii myös. Siis se, missä logo on korvattu uusilla sloganeilla. Toisaalta, onhan se helppoa kun voi jättää logot ja tekstit mainitsematta ja silti sanoma menee terävästi läpi - kiitos vahvan brändin.
Kirjoitan muuten tätä upouusi MOS-paita päällä. Enpä ole ennen törmännyt näin paksuun printtiin. Tätähän voi käyttää vaikkapa luotiliivinä.
1 kommenttia:
En suosittele. Niin JFK, Tupac että Notorous kokeilivat varhaista prototyyppiä ja millä menestyksellä! Provosoiva painatus suorastaan veti luoteja puoleensa.
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu