keskiviikkona, kesäkuuta 07, 2006

"It's not happening here but it's happening now"

Aivan loistava Amnestyn kamppis, designed by Walker Werbeagentur Zuerich. Tämä on mielestäni jälleen kerran hyvä osoitus siitä oivallusten tulvasta mikä keskellämme kuohuaa.


Kunhan saataisiin vielä suomalainen mainostaja ottamaan riskejä ja antamaan rohkeampia toimeksiantoja. Sillä minä nimittäin uskon, että toimistot ovat täynnä käyttämättömiä ideaholveja jotka odottavat raskaiden oviensa avautumista. Asiakkaan parhaaksi.

3 kommenttia:

1:33 ip. , Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Eivät ole.

Mikä ei tietenkään tarkoita, ettei asiakkaiden pitäisi pikkaisen enemmän luottaa omaan arviointikykyynsä ja vähän vähemmän varmistella.

 
4:05 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Ok, sinähän tiedät paremmin. ;)

Missä sitten piilee vika, ettei asiakkaat uskalla enempää? Onko se perusturvallisuutta, vai eikö mainostoimistot osaa tarpeeksi röyhkeästi (positiivisessa mielessä) myydä ideoitaan?

 
5:57 ip. , Blogger Antti kirjoitti...

"Minä maksan ja minä tiedän!"

Aina vika ei ole asiakkaissakaan. Toimistot ajattelevat itse asiakkaan puolesta ja moni idea ei saa mahdollisuutta. Toisaalta tuttua on myös se, kuinka työta hakevien portfoliota lypsetään minkä keretään. Ja jenkkiaviiseja.

Ehkä ongelma on siinä, että uusi ajatus ei ole hyväksi todistettu, joten on turvallisempaa valita jokin, jonka toiminta on käytännössä toteen näytetty. Siitä näkökulmasta minä en pidä liiasta tutkimuksesta.

Toi kamppis on nostettu esiin vähän siellä ja täällä. Taidan ruotia sitä blogissani.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu