sunnuntaina, heinäkuuta 02, 2006

Pirkka

"Toiset vain ovat tottuneet saamaan enemmän vastinetta rahoilleen" julistaa K-ryhmä Pirkka-tuotemerkistään. Ok, hyväksyttävä lupaus, mutta telkkarispotit karahtavat mainoskarille ja kovaa. Toisessa odotellaan lossia, toisessa taas notkutaan kuntosalilla. EI asiakkaita voi pitää niin tyhminä, kuin nämä mainokset antavat ymmärtää. Ei siellä lossissa nyt voi sitä perkeleen pallomerta olla ja paikat nyt vaan kipeytyvät salilla. Piste. Ymmärrän kyllä viestin, mutta tapa millä asia on esitetty on niin katsojaa aliarvioivaa että oikein puistattaa. Missä on oivallus, missä on se ahaa-elämys mitä katsoja janoaa?

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu