Kalavissyä ja muuta muminaa
Bon Aqua hauskuuttaa tämän hetken huvittavimmalla spotilla. Siis se, missä testataan uusia mahdollisia makuja. Karpalo-kala, karpalo-kananmuna, karpalo-greippi. Nam. Arla taasen kehuskelee juustojensa jopa maistuvan jollekin; maku maistuu oudolle sivumaulle, siis maulle.Makua nostetaan siis voimakkaasti esille. Sattumaako? Ei suinkaan, vaan mutu-pohjalta veikattuna hyvinkin tarkoin harkittua. Miksi näin? Siksi, että uusimpien tutkimusten mukaan ihmiset valitsevat ruokatarvikkeensa maun perusteella, vaikka muuta saattavat ohi mennen väittääkin. Asia on nimittäin niin, että me ihmiset haluttaisiin toimia eri tavoin kuin me todellisuudessa toimimme. Viittaan tässä mm. aiempaan löpinääni luolauroksista, joidenka mielestä olisi ihan kiva ja varmasti fiksua syödä kaiken maailman kanin ruokaa. Mutta kun valintatilanne oman ruuan suhteen osuu kohdalle, niin kani saa pitää ruokansa ja menettää rintafileensä voista tirisevään pannuun. Hah kani, halpaan menit.
Igglo onnistuu (taas) mainonnassaan. Nyt Nurmion poika luukuttaa koko aukeaman edestä ja näyttää miten juuri sinä asunnonvaihtaja voit tuhlata sen säästetyn kymppitonnin, minkä Iglu sinulle ohimennen hoitaa.
Bon appetit, isolla kympillä saa kivan nivaskan sisäfilettä.
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu