Jokamiesmainontaa
Osuvan mainonnan ei tarvitse olla kallista. Siihen ei välttämättä vaadita tseilouta tai prädpittiä keikistelemään, vaan hyvä idea riittää. Ohessa varsin mainio tekele Saksasta, joka toimisi erityisen hyvin täällä pohjoisessa. Lisätiedot Osakeyhtiö Huoviselta.Mihinkä muuhun tätä samaista ideaa voisi sitten käyttää? Autonpesuilmoihin tätä on käytettykin, entäpä kylmien juomien tai jäätelön myynninedistämiseksi rantahietikoilla? Guerrilla-markkinointi on siitä hauskaa, että se on enemmänkin kiinni fiiliksestä ja extempore-toteutuksista, kuin tarkkaan harkituista strategisista siirroista. Tai voihan se olla sitäkin, mutta silloin se on jo tylsää.
0 kommenttia:
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu