tiistaina, toukokuuta 23, 2006

Dan the one

Danonen mainonta on syvältä. Oli sitten kyseessä kansallinen tai globaaliviritelmä, niin kyllä ihmetyttää. Pahin on se söinvähänhuonostijanytturvottaa. Eikä paljoa häviä tittajokinen, putoileva leuka tai parkuva kakarakaan. Mistähän tämä oikein johtuu?

Koska sekä kans & glob mainonta ovat einuksesta, vieläpä eri tavoin, niin ihmetellä täytyy. Danonen onneksi tuote on hyvä. Muuten närästäisi vielä enemmän.

6 kommenttia:

12:24 ip. , Blogger Juuso kirjoitti...

Olis paljon parempi, jos se muija sanois tyyliin: "On tullu vähän ryypättyä liikaa ja nyt on pakki ihan kuralla."

Hienoa muuten, että päivität blogiasi paljon tiuhempaan. Ootko sä muuten ilmoittanu blogisi blogilistalle, vois lisätä suosikkeihin?

 
12:27 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Pitää pysyä aktiivisena ja toisaalta, on niin perkeleesti sanottavaa. ;) Enpä ole moista tehnyt, missä sen teen?

 
12:51 ip. , Blogger Juuso kirjoitti...

www.blogilista.fi

 
12:56 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Tack o pock.

 
1:36 ip. , Blogger Antti kirjoitti...

Danonen Activian spottia tituleerattiin radiossa ehkä hirveimmäksi Suomessa pyöriväksi. Salaisuutena kerrottakoon, että se toimii helvetin hyvin. Funktionaalisella tuotteella täytyy mennä vahvasti relevanttiutta painottaen. Siksi esim. jenkin uusin on järkyttävä harhalaukaus.

Satun muuten tuntemaan kyseisen karseuden luoneen copyn varsin hyvin;)

 
1:43 ip. , Blogger Sanat on kirjoitti...

Myönnetään, saatat olla oikeassa... ;) Juuri tämän takia seikkailu Blogilandiassa on niin opettavaista ja kasvattavaa.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu