tiistaina, toukokuuta 16, 2006

Syyllinen vol. 2

Tässä oma ehdotukseni Asennevamma-kamppikseen:


"Jokainen mainos toimii niin printtinä kuin TV-spottina. Vahvaa vetoamista nuorten tunteisiin ilman nuorten aliarvioimista. Kysymyksellä saadaan aikaan toivottua ajattelua.

Printissä kuvaustapana valokuva.

Yleisenä tunnelmana suru, kuitenkin säätilana aurinkoinen kesäpäivä, mikä viestittää elämästä. Toimii myös kontrastina korostaen sitä surua ja tuskaa minkä omaiset ja ystävät joutuvat kokemaan läheisen nuoren kuollessa.

1. Printti / ulkomainos / TV-spotti

Kuvassa 6 nuorta miestä kantaa ruumisarkkua hautausmaalla, surevia ihmisiä taustalla. Kantonauhoina turvavyöt.

Otsikko kuvan alla (spotin lopussa): Miten sinä (BOLD) käytät turvavyötä?


2. Printti / ulkomainos / TV-spotti

Kuvassa juuri haudattu arkku (hauta vielä auki), päällä kukkaseppele. Seppeleen nauhan tilalla turvavyö.

Otsikko kuvan alla (spotin lopussa): Miten sinä (BOLD) käytät turvavyötä?


3. Printti / ulkomainos / TV-spotti

Ruumisauto kaartaa pois hautausmaalta. Auton perästä roikkuu turvavöitä, takaikkunassa teksti ”Just buried”.

Otsikko kuvan alla (spotin lopussa): Miten sinä (BOLD) käytät turvavyötä?"

1 kommenttia:

11:13 ip. , Blogger Junakohtaus kirjoitti...

Anna mä arvaan.

Sä teit noi yhden hengen työryhmässä itseksesi?

Nimittäin itsekseen kelaamalla pääsee johonkin asti ja sitten tarttee sparrauskaverin. Muutaman tuhat erilaista mainosyksikköä olen minäkin meinaan suunnitellut ja vanhan nokka sanoo, että sä olet nyt lopettanut suunnittelun siihen, mistä sen pitäisi alkaa.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu