Sonyn brand management
IS 22.5.2006"Eurovision laulukilpailujen voittajan Lordin lehdistötilaisuus ei näy televisiossa iltapäivällä. Yle on pettynyt siihen, ettei levy-yhtiö Sony antanut lupaa tilaisuuden televisiointiin.
Sonyn mukaan käytäntönä on, ettei suomenkielisiä lehdistötilaisuuksia saa kuvata. Yhtiön brand managerin Katja Toivasen mukaan Lordi antaa tv-haastatteluja suomeksi vain selkä kameraan päin.
– Yle ei tulokiireessä ollut tarkastanut, saako lehdistötilaisuutta kuvata, arveli Toivanen".
Voi nyt perkele! Kylläpä Sony potkaisi itseään kovaa nivusiin. Poikkeuksia sääntöihin tehdään aina ja nyt todellakin toivon sitä, että Sonyssa mietitään tämä asia vielä kertaalleen. Koko kansan mielenkiinto on Lordissa ja Sonyn mahdollisuus ottaa siitä kaikki irti on nyt mahdollista. Tämä nyt on vähintä minkä K. Toivasenkin pitää tietää. Sentään brand manager.
Hard Luck Hallelujah
7 kommenttia:
Nyt-sanan käyttöä pitää ehdottomasti nyt lisätä. Nyt nyt nyt.
Sony kunnioitti artistin tahtoa.
Se ei vaan käynyt Sonyn brand managerin lausunnosta ilmi.
brand manager ei ollut eksakti retoriikassaan.
Tarkoitatko, että neitirouva BM:n olisi ollut syytä artikuloida paremmin vai minun ymmärtää paremmin? ;)
Kommunikaatiossa on kaksi olennaista juttua, se mitä viestin lähettävä taho sanoo ja se, miten vastaanottaja kuulemansa ymmärtää. Ota tästä nyt selvää. :)
Eli en ymmärtänyt mitä hän ei osannut sanoa. :)
Lähetä kommentti
Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]
<< Etusivu