torstaina, kesäkuuta 01, 2006

Roskapostikampanja

Seurasin Pingstatessa käytyä keskustelua roskapostista. Hyvää väittelyä puolesta ja vastaan, ei siinä mitään. Mutta minua alkoi enemmänkin kiinnostamaan sanan "roskaposti" hyödyntäminen - mainonnassa tietenkin. Ensimmäisenä tuli mieleeni ympäristönhuoltofirmoiksi itseään tituleeraavat, esimerkkinä vaikkapa Lassila & Tikanoja. "Roskaposti" -uutiskirje ja sitä rataa.

Toisena ajatuksena olisi aloittaa suoramarkkinointikirjeen teksti lauseella "tämä on roskapostia". Kielto jatkaa lukemista vielä perään ja menestys on taattu.

Tämä ei ole mikään maata järisyttävä idea. Itseasiassa hahmotteluun kului aikaa arviolta 58 sekuntia (onneksi on minimilaskutus voimassa). Mutta kuten olen blogini avauksessa luvannut, niin tulen heittelemään himmeämpiäkin hehkulamppuja ulos ja esiin. Tarkoitushan ei ole esitellä valmiita kokonaisuuksia, siitä yksinkertaisesta syystä että sehän nyt vain olisi erittäin tyhmää...

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu