sunnuntai, toukokuuta 28, 2006

Rönkkö lataa: "jengi on kuin urea amarissa"

PHS:n Rönkkö laukoo osuvasti Turun Sanomissa (28.5.2006), ettei "Lordin hyödyntäminen markkinoillisesti ole hänestä kiinnostavaa". Lordin voitto kuitenkin näytti sen, että maailmassa pärjää erottumalla, ei arkuudella tahi apinoimalla. Toki näilläkin pääsee jonnekin, mutta paljon peräänkuuluttamani riskinotto vie pidemmälle onnistuessaan. Ja sitä paitsi, sehän on paljon hauskempaa.

Mietin tässä mitä maksaisi minimalistinen printtikampanja esim. Turun Sanomissa. Mainonnan kohteena minä itse. Olisiko se tarpeeksi erottuvaa (nollabudjetilla palstamillimetrit voi jäädä vähiin), sekä olisiko sillä vaikutusta blogini tavoitteen täyttämiseksi?

Pitkään pyörinyt Fujitsun "Patja"-spotti on muuten mielenkiintoinen. Harvemmin televisiolla pyritään vaikuttamaan B-to-B kaupantekoon. Toisaalta, myös B-ostopäätösten takana on ihminen siinä missä C-puolellakin. Siksi tällaista lähestymistapaa voitaisiin lisätä. Hukkamainontaahan tämä sisältää rutkasti, mutta toisaalta herättää erittäin vahvasti kohderyhmänsä yllättävällä mediavalinnallaan.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu